Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö

Världens ände

Var i väg på road trip till Trosa för att gå på intervju igår. Tror att det var första road tripen helt själv faktiskt, det gick bra även om Trosas små gator var grymt förvirrande. Innan jag åkte så fikade jag hos mormor, kladdkaka & jordgubbar.
 
 
Satt vid Trosaån innan det var dags och det var väldigt rogivande. Eskilstunas smutsiga å kan kastas i sjön. Det var fint väder också vilket kändes som en jackpot med de fina omgivningarna som Trosa har!
 
 
Efter intervjun så åkte jag till havsbadet och det var så skönt med lite havsluft. Känner mig lugn vid vatten så det var behövligt. Saknar att ha en sjö att gå till i Eskilstuna, i Västerås var det så lätt att promenera bort till Lögarängen för en rogivande promenad.
 
 
 
Kommentera inlägget här: